Το "τελμΑ" έρχεται να μας βγάλει απ' το... τέλμα μας, κάνοντας πρεμιέρα σε λίγες μέρες στο Αμφιθέατρο του Ορφανοτροφείου Βόλου (2ας Νοεμβρίου 10 στον Αγ.Παντελεήμονα). Μόνο για οχτώ παραστάσεις: ημέρες Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή και ημερομηνίες 9, 10, 11, 12 και 16, 17, 18, 19 Μαΐου στις 9μιση το βράδυ. Φυσικά, με είσοδο ελεύθερη, καθώς η συμμετοχή όλων των συντελεστών είναι εθελοντική κι αφιλοκερδής, και ο οβολός, όποιου μπορεί, πάει στον κουμπαρά και μόνο για τα παιδιά του Ορφανοτροφείου.
https://www.facebook.com/events/153378654839847/
Ξεκινά σε λίγες μέρες η νέα θεατρική παραγωγή των ΔραΠαικτών Βόλου για τα παιδιά του Ορφανοτροφείου
Μια φουτουριστική μαύρη κωμωδία του Κάβουρα ευΆγγελου και των ΔραΠαικτών Βόλου για ένα πλανήτη ο οποίος οικολογικά, οικονομικά, κοινωνικά πνέει τα λοίσθια, και χρειάζεται έναν ήρωα -όπως κάθε εποχή χρειάζεται τους ήρωές της- για να ανατρέψει την καταστροφική του πορεία.
Το πασίγνωστο δίλημμα του Άμλετ «Να ζει κανείς ή να μη ζει», μεταπλάθεται στο «Να βγει κανείς ή να μη βγει» και παραμένει το ίδιο προφητικό όσο και επίκαιρο: ο μελλοντικός άνθρωπος θα διερωτάται αν θα βγει ή όχι απ' το κουβούκλιο που θα τον προστατεύει απ' το μεταπυρηνικό νέφος που θα 'χει μολύνει την ατμόσφαιρα, όπως ο σημερινός πολίτης αναρωτιέται αν θα βγει ή όχι απ' το σπίτι του και τη βόλεψη του καναπέ για να διαδηλώσει απέναντι σε ό,τι τον πληγώνει. Ένας κόσμος λοιπόν (αύριο μα και ήδη τώρα) σε τέλμα κι ένας Άμλετ ξανά στον κόσμο μας...
Η νέα θεατρική παραγωγή των ΔραΠαικτών έρχεται να ταράξει τα θεατρικά νερά της πόλης μας, καθώς, πέρα απ' την ίδια τη διασκευή που ρίχνει μια φουτουριστική ματιά στον κλασικό σαιξπηρικό Άμλετ, καινοτομεί και πρωτοπορεί ως προς τη σκηνογραφία και την ενδυματολογία, που υλοποιούνται με ανακυκλώσιμα υλικά, υλικά που ο καθένας μας θα τα είχε για πέταμα. Έτσι, οι ΔραΠαίκτες κλήθηκαν να νιώσουν κυριολεκτικά στο δέρμα τους ως άνθρωποι του μέλλοντος όπου το πλαστικό, που χρειάζεται αιώνες για να αποδομηθεί, κυριαρχεί παντού: απ' τα πιάτα που φιλοξενούν τα χάπια (τον αποκλειστικό τρόπο της αυριανής μας διατροφής) μέχρι τα ρούχα από σκουπιδοσακούλες και σελοφάν συσκευασίας. Χοροκίνηση και ποίηση, φουτουριστική μουσική και αποστειρωμένα σκηνικά, κωμικές στιγμές αλλά και συγκίνηση δένονται αρμονικά μεταξύ τους και ολοκληρώνουν την «μίμηση πράξεως σπουδαίας και τελείας».
Πιστοί στο όραμά τους για ελεύθερο και δωρεάν θέατρο για όλους και αλληλεγγύη στον συνάνθρωπο μέσα από αυτό, οι ΔραΠαίκτες αυτή τη φορά ενισχύουν το έργο του Ορφανοτροφείου Βόλου, πολιτιστικά μέσα απ' τον κύκλο των δωρεάν αυτών παραστάσεων, αλλά και κοινωνικά, καθώς καλούν όποιον θεατή μπορεί, να αφήνει τον οβολό του στον κουμπαρά που θα υπάρχει αποκλειστικά και μόνο για την κάλυψη των αναγκών των παιδιών που φιλοξενεί το ίδρυμα.
Το "τελμΑ" λοιπόν έρχεται να μας βγάλει απ' το τέλμα μας κάνοντας πρεμιέρα σε λίγες μέρες στο Αμφιθέατρο του Ορφανοτροφείου Βόλου (2ας Νοεμβρίου 10 στον Αγ.Παντελεήμονα). Μόνο για οχτώ παραστάσεις: ημέρες Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή και ημερομηνίες 9, 10, 11, 12 και 16, 17, 18, 19 Μαΐου στις 9μιση το βράδυ. Φυσικά, με είσοδο ελεύθερη.
Το σενάριο και η σκηνοθεσία είναι του εμψυχωτή των ΔραΠαικτών ευΆγγελου Κάβουρα. Ερμηνεύουν: Λεωνίδας Αχλαδιώτης, Βαρβάρα Δεμίρη, ευΆγγελος Κάβουρας, Αποστολία Καλυβιώτη, Σπύρος Μακρυγιάννης, Έλενα Μαρκοζάνη, Χρήστος Οικονόμου, Γιάννης Τσιρώνης. Ενδυματολογία: Έφη Αντωνίου, ευΆγγελος Κάβουρας. Σκηνογραφία: ευΆγγελος Κάβουρας, Χαρά Κουτζαγιώτη. Χορογραφία - κινησιολογική επιμέλεια: Greta Polanska Μοϊδίνη. Φωτισμοί - ηχογράφηση - σπικάζ: Πάρης Ζίκος (Zk Studio). Μουσικοηχητική επιμέλεια: ευΆγγελος Κάβουρας. Υλοποίηση σκηνικών - design: Χαρά Κουτζαγιώτη. Υλοποίηση κουστουμιών: Έφη Αντωνίου, Βάσω Γορδίου. Κομμώσεις - μακιγιάζ: Λεωνίδας Αχλαδιώτης. Στην κονσόλα: Χαρά Κουτζαγιώτη. Artwork αφίσας: ευΆγγελος Κάβουρας, Χαρά Κουτζαγιώτη. Φωτογράφηση: Βικτώρια Μουζλάνοβα. Καλλιτεχνική σύλληψη - παραγωγή - προώθηση: ευΆγγελος Κάβουρας, ΔραΠαίκτες Βόλου.
Από την 1η πρόβα με πλήρη σκηνικά και κοστούμια...
καινούρια παράσταση βλέπω Σπύρο μου από την ομάδα σας. Πολύ καλή αρχή!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως Mahlerάκο μου! Και είναι πολύ ενδιαφέρουσα! Δες μόνο τα σκηνικά και τα κοστούμια, όλα από ανακυκλώσιμα υλικά και σακούλες σκουπιδιών... Πολύ καλό στήσιμο!!! Και συμμετέχω σαν "έπιπλο" σε όλη την διάρκεια της παράστασης, ο δάσκαλος του Άμλετ και σύμβουλος του πατέρα του που ζει στον κόσμο του σε αναπηρικό καροτσάκι και λέει μόνο δυό τρεις φορές την ατάκα... "Να βγει κανείς ή να μην βγει;!". Δύσκολο! Πίστεψέ με... Επίσης συμμετέχω σαν "φωνή" του φαντάσματος του πατέρα του Άμλετ... Τέλειο ηχητικό!!!!
Διαγραφήείμαι σίγουρος για την επιτυχία Σπύρο μου. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα :)
ΔιαγραφήΚαλή Ανάσταση και καλό Πάσχα και σε σένα Mahlerάκο μου αγαπημένε!
ΔιαγραφήΤι σπουδαία δουλειά είναι αυτή; Καλή επιτυχία, θα φροντίσουμε να είμαστε μαζί σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά μπράβο Σπύρο μας...
to alataki
Μακάρι να μπορέσετε!!! Είναι δωρεάν και για καλό σκοπό ότι δώσετε στο Ορφανοτροφείο!!!
Διαγραφήχαιρομαι γιατι συμβαινει αυτο , στο βολο οπου εχω ζησει τα παιδικα μου χρονια
ΑπάντησηΔιαγραφήευχομαι καλη επιτυχία
Ασωτούλη μου πάρε ένα δελφινάκι κι έλα!!! Θα το χαρείς και θα το χαρώ!!! Εκτός αν έρθουμε εμείς εκεί!!!
ΔιαγραφήΟΥΑΟΥ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίθανο!
Πες μου πως είσαι στις φωτογραφίες, να πέσω κάτω τώρα και να κυλιέμαι!!!
Πέρα από την πλάκα,
θερμά συγχαρητήρια σε όλους σας για αυτήν την πρωτοβουλία, αλλά και για τον ιερό της σκοπό!
Συγχαρητήρια βρε παιδιά,
αλλά εμείς εδώ κάτω δεν θα δούμε τίποτα;;
Αδικία παίδες! μεγάλη αδικία!
Καλή επιτυχία σε όλους!
:)))
Ναι είμαι στις φωτογραφίες!!! Είμαι στην πρώτη και σε κάποιες άλλες φαίνομαι! Όπως εξήγησα κάπου πιο πάνω, παίζω τον "φευγάτο" πια και παρατημένο δάσκαλο του Άμλετ και σύμβουλο του δολοφονηθέντα πατέρα του Μπέρνάρντο (Μπέρνι)! Λέω μόνον σε τρείς στιγμές μια ατάκα, την ίδια, "Να βγει κανείς ή να μην βγει!"... Η διπλή δυσκολία είναι να είσαι καθ' όλη την διάρκεια του έργου στην σκηνή καθισμένος σε αναπηρικό καρότσι με το βλέμμα απλανές και "τρελό" και λόγω του ότι συμμετέχω ΚΑΙ με την φωνή μου ηχογραφημένη ως πατέρας του Άμλετ με ένα κείμενο που αρχίζει με το Να μπει κανείς ή να μην μπει που μετά κολλάει επαναλαμβανόμενο και με "συντονίζει" ως Μπέρνι ΠΡΕΠΕΙ να ΓΕΡΆΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΆΞΩ την φωνή μου σε αυτήν την μοναδική ατάκα που λέω!!!
ΔιαγραφήΜαγικό(ς)!!!
ΔιαγραφήΝιώθω περήφανη να συνομιλώ με bloggers τέτοιου επιπέδου! Yes!!!
ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΡΕΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΦΙΛΙΑ! :)))
(Αγαπώ ιδιαίτερα το Θέατρο, όχι μόνο το παρακολουθώ, μα έχει συμμετάσχει κι ο γιος μου σ' ένα θεατρικό με πολύ επιτυχία: "Μαύρη Κωμωδία" και προφανώς την ξέρεις! Συνταγματάρχης Μέλκετ: ο γιος μου, 17 χρονών τότε, σήμερα 18 και κάτι!)
Ωραίο έργο αν και δεν το έχω δει το έχουν παίξει πολλοί γνωστοί θίασοι!!! Πάντως με την ζωγραφική ΔΕΝ ασχολήθηκα... Έπιανε το χέρι μου και θα ήθελα αλλά....!!!!
ΔιαγραφήΆλλα πάλι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήνέες καλλιτεχνικές ανησυχίες και αν κατάλαβα καλά είσαι πάλι συνυπαίτιος...
Μπράβο σας... Να το ευχαριστηθείτε είτε πάνω απ' το σανίδι είτε κάτω απ' αυτό.
Φλώρα μου γλυκιά στο σανίδι σανίδι ανέβηκα κι άλλες φορές! Αν ανατρέξεις στο blog εδώ http://spirogyrismata.blogspot.gr/2011/05/blog-post_19.html εδώ http://spirogyrismata.blogspot.gr/2011/05/blog-post_20.html αλλά και μεταγενέστερα εδώ http://spirogyrismata.blogspot.gr/2012/01/blog-post_22.html θα δεις τα πρώτα βήματα... Και θα διαβάσεις τα σχόλια... Θα το ευχαριστηθώ από πάνω στο σανίδι!!!
ΔιαγραφήΜπράβο σε όλους σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να υπηρετείτε αυτό το είδος του θεάτρου, θέλει κόπο και παιδεία. Ο σκοπός σας ιερός, όχι μόνο ο φιλανθρωπικός, αλλά το να διαδίδετε τον πολιτισμό και να δίνετε πρόσβαση σε όλους να παρακολουθήσουν τόσο ενδιαφέρουσες προσπάθειες.
Καλή επιτυχία να έχετε και καλή συνέχεια στην τόσο αξιόλογη πορεία σας. Και εκτός Βόλου εύχομαι!
Καλή Ανάσταση Σπύρο!
Σε ευχαριστώ Μαρία μου! Πιστεύω ότι θα εντυπωσιάσει γιατί έχει πολλά στοιχεία διαφορετικά μέσα του... Έχει κωμωδία και μπλάκ χιούμορ, κάποια σεξουαλικά υπονοούμενα λιγότερο ή περισσότερο εμφανή, όμως έχει και πολύ πολύ προβληματισμό και δραματικές στιγμές! Νομίζω πως για αυτές τις τελευταίες "μιλάει" η φωτογραφία με τον ημίγυμνο Άμλετ στην εξομολόγησή του πίσω από το παραβάν... Δείτε την έκφραση... Νομίζω ότι περιέχει και κάποιες πολύ καλές ερμηνείες...
Διαγραφή