Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Βάλτε κι εσείς λίγο http://www.alataki2.blogspot.com ... στην ζωή σας.

Είμαι πολύ χαρούμενος σήμερα και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας.... Βάζουμε τις τελευταίες πινελιές στο meet up των bookcrossers που θα γίνει αύριο όπως κάθε τρίτη Κυριακή του μήνα στην πόλη μας στο Toy stiries cafe'.... Και η χαρά μου οφείλεται στο γεγονός ότι αύριο θα μπει λίγο "alataki" στην συνάντηση...
Η εξαιρετική blogger και συγγραφέας Ιωάννα Φωτιάδου θα είναι κοντά μας και θα έχω την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά τον άνθρωπο που κρύβεται πίσω από το υπέροχο βιβλίο συλλογή διηγημάτων "Το δέκα το καλό" πολλά από τα οποία θα βρείτε και στο blog http://www.alataki2.blogspot.com/ ... Είμαι πολύ συγκινημένος που αποδέχτηκε την πρόσκλησή μας και το θεωρώ μεγάλη τιμή. Μέσα από τα διηγήματά της που "ρούφηξα" σε μια μέρα, τόσο ρευστή και απολαυστική η γραφή της που δεν ξεκόλλαγα από το βιβλίο, δείχνει Άνθρωπος με μεστότητα και λιτότητα, με γνώση και συναίσθημα, με χιούμορ αλλά και με ευαισθησία σπάνια. Η απόδοση των χαρακτήρων μέσα από τα λόγια και τις πράξεις τους είναι απλά συγκλονιστική...
Τον τελευταίο καιρό ξεκινήσαμε μια προσπάθεια να εξελίξουμε τις συναντήσεις μας σε κάτι παραπάνω από μια ευκαιρία να πιούμε έναν καφέ παρέα ανταλλάσσοντας, ελευθερώνοντας ή πιάνοντας κάποιο βιβλίο.... Θέλουμε να γίνονται οι συναντήσεις ευκαιρία γνωριμίας με ανθρώπους πίσω από τα βιβλία τους, να φανερώσουμε ή να ανακαλύψουμε τον συγγραφέα ή τον ποιητή μέσα μας, να δημιουργήσουμε παρέα.... Αυτή είναι η δεύτερη και γι αυτό πιο οργανωμένη προσπάθεια....
Έχω τεράστια προσμονή γι αυτή τη συνάντηση μέσα μου... Έχω πολλά να εισπράξω σαν άνθρωπος.... Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που στη ζωή μου από αύριο θα μπει περισσότερο αλατάκι για να την νοστιμίσει στο έπακρο....
Ιωάννα μου καλώς να μας έρθεις. Σε περιμένει μια μεγάλη αγκαλιά ανθρώπων... Και μετά την ανάγνωση του βιβλίου σου, η αγάπη μου και η εκτίμηση στο πρόσωπό σου είναι πια χωρίς σύνορα μέσα μου...
Υ.Γ. Σύντομα θα έχουμε και τον Διονύση Λεϊμονή με το "Χαμένο ταίρι" του... Αχ και να γινόταν να ερχόταν κάποια στιγμή και η Ρίκη ή η Αντιγόνη..... Τί πλούτος Θεέ μου....

20 σχόλια:

  1. Ε, ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!
    Ξέρεις πόσο καιρό προσπαθούσα μέσα από σχόλια να μπω στην σελίδα της;
    Δεν μου έβγαζε τίποτα!
    Να είσαι καλά!
    Τρέχω να αρχίσω το διάβασμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Σπύρο, αχ... αχ... αχ...!!!
    Θα τα πούμε αύριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο τυχεροί είστε όταν πίνετε καφέδες με τέτοιο μερακλίδικο καϊμάκι!!! Σας ζηλεύω αλλά ...να τον απολαύσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο λυπάμαι που δεν μπορώ να είμαι κι εγώ αύριο εκεί!!! Στέλνω, με την Ιωάννα, ένα βιβλίο για "απελευθέρωση" και την αγάπη μου σε όλους τους bookcrossers!
    Ηδη ένα βιβλίο ταξίδεψε στη Ζάκυνθο και βρήκε τη Χαρά Θ. Αν επιθυμεί να λάβει και η "Γιαγιά Αντιγόνη" δεν έχει παρά να το δηλώσει!!!

    Θεοφανώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερα!
    Πολυ καλη προσπαθεια και μακαρι να την εκαναν πολλοι
    Μπραβο Σπυρο μου, ειλικρινα μπραβο για την προσπαθεια αυτη που κανετε στη πολη σας
    Κι εγω αν ημουν στη θεση σου θα πετουσα από τη χαρα μου
    Πολυ θα το ηθελα να μου κανετε τη τιμη να ερχομουν κι εγω καποια στιγμη κοντα σας


    ΥΓ Εγινε ηδη αναγνωστρια στο αλατακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταλαβαίνω τη χαρά σου Σπύρο, μακάρι και στην πόλη μου γινόταν έστω το ελάχιστο που να είχε σχέση με βιβλία.
    Θα πάω να συναντήσω την Ιωάννα στο .. αλατάκι της αλλά
    να πω και κάτι ακόμα για σένα,
    μην ξεχνάς να ... γράφεις κι εσύ,
    είναι ... ανάγκη σου, έτσι νομίζω.

    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπραβο παιδια και ευχομαι καλη τυχη σε αυτην την προσπαθεια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κόλλησα κι εγώ με το αλατάκι! Απαπαπαπαπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΘΥΜΑΣΕ....
    ΑLATAKI μου ....

    Τοσοι σ ΑΓΑΠΟΥΝ..
    και γω ο ΜΑΥΡΟΣ!!!

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΠΥΡΟ!!!
    ευχαριστιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα έχω να σας πω...
    Ο Σπύρος είναι άψογος...
    και θησαυρός ο εσωτερικός του κόσμος...
    Τυχεροί οι φίλοι του...
    Τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ

    Λόγω Κυριακής κατακαλόκαιρο, ήμασταν λίγοι.... ΑΛΛΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!! Διαβάσαμε, απαγγείλαμε, φάγαμε γλυκά, ζήσαμε στιγμές πα-νέ-μορ-φες.....

    Γιαγιά Αντιγόνη

    Νά'ξερες πόσο χαίρομαι που έγινα ο κρίκος...!!!!

    to alataki
    Αχ Ιωάννα, αχ... αχ... αχ...!!!
    Θα τα λέμε όσο υπάρχουμε από δώ και πέρα...

    Χαρα Θ.

    Έλα και σύ μαζί μας.... Έστω νοερά.... Εμείς κάνουμε ότι μπορούμε... Σε θεωρώ παρούσα...

    Θεοφανώ

    Πόσο λυπάμαι που δεν μπόρεσες να έρθεις... Όμως δεν θα το ξανακάνεις αυτό!!!!!

    Ρίκη Ματαλλιωτάκη

    Φοβερό θα ήταν να πραγματωθούν και τα υπόλοιπα όνειρα....που σε περιέχουν!!!!
    Εμείς το χαιρόμαστε πολύ... Ο Χρήστος Σαλάτας ο τοπικός υπεύθυνος πήρε το σχόλιό σου σαν υπόσχεση... Χα χα χα ... Θα βρούμε τρόπο... Χαίρομαι για το ΥΓ!!!! Αξίζει πολύ η Ιωάννα μας....

    Προς ΌΛΟΥΣ

    ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΕΤΑ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κουζουλου κι αγιου μη ταξεις....αυτη ειμαι εγω



    Και κοιτα, κάνε κανα μπλογκ που να μπορω να παρακολουθω τα σχολια σου, δεν μπορω να σε ανεγογυρευω συνεχεια

    ΥΓ Καταλαβες τι σου ειπα;
    Αν δεν καταλαβες δε σου φταιω εγω, να μαθεις Κρητικα χα χα χα

    Φιλια Σπυρο μου και σ ευχαριστω και μονο για τη προθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. meggie

    Μπορείς να αρχίσεις εσύ να κάνεις κάτι..... Να γίνεις bookcrosser, η πρώτη εκεί, να μαζέψεις φίλους και γνωστούς που αγαπούν το βιβλίο, να ελευθερώσετε βιβλία και να πιάσετε βιβλία, παρέα με έναν καφέ, κατόπιν αφού γίνατε αρκετοί σε αριθμό, να αρχίσετε εκδηλώσεις δικές σας... Να δείς που θα αρέσει σε όλους σας.. Η βοήθεια των bookcrossers από τον Βόλο είναι από τώρα εγγυημένη. Στο υπογράφω εγώ!!!!! Όσο για μένα κάπου κόλλησα... Θέλω να βρώ μια άκρη σε μιά ιστορία αλλά... Έφταιξε κι ένα κακό βιβλίο... Το παράτησα μεν αλλά....

    Skouliki

    Ευχαριστώ.... Είμαστε ενθουσιασμένοι με τα πρώτα βήματα... Πιστεύω ότι όταν θα μαζευτούν όλοι μετά την καλοκαιρινή ραστώνη θα κάνουμε καλύτερα πράγματα...

    marilia

    Είναι να μην κολλήσεις όταν είναι τόσο αληθινή και τόσο γλαφυρή στις παριγραφές χαρακτήρων;;;;; Και βγάζει μιά συγκίνηση....


    iamaticus

    Είναι όχι απλά αξιαγάπητη, αλλά πολύ πολύ παραπάνω.... Σε διαβεβαιώνω....

    to alataki

    Κοκκίνησα..... Κι από μένα τα φιλιά μου και η ψυχή μου ολόκληρη... Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου που ήρθες... κι έφερες βροχή συναισθημάτων στην ξηρασία των καιρών...


    Ρίκη Ματαλλιωτάκη

    Κουζουλός εγώ και θεοκούζουλος κι άγιος μαζί ο Χρήστος ο Σαλάτας μας έταξες νά'ρθεις και δεν γλιτώνεις.... Θα οργανώσουμε το της φιλοξενίας και τα λέμε.... Να είναι και οι άλλοι κουζουλοί εδώ όμως για τόσο δρόμο δεν σε φέρνω για πέντε γάτους!!!!
    Αυτό με το μπλογκ σχολίων δεν το καταλαβα ομολογώ..... Έλα να μου μάθεις περισσότερα κρητικά γιατί λίγα ξέρω...
    ΠΟΙΆ ΠΡΟΘΕΣΗ;;;;;; ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΒΕΒΑΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!!!! ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕ ΧΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ζηλεύω Σπύρο μου.
    Δυστυχώς εδώ, στην πόλη μου, το "βιβλίο" είναι ξεχασμένη υπόθεση. Κάποτε προσπάθησα με μια φίλη που είχε βιβλιοπωλείο (που μάλλον εγώ της το έχτισα, που λένε)αλλά δεν ... κουνιέται τίποτα.
    Για μένα τα "βιβλία" είναι το ... φάρμακό μου αλλά δυστυχώς δεν βρίσκω κι άλλους τέτοιους ασθενείς.

    Να χαίρεστε τη συντροφιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λοιπον:

    Ανε―γο―γυρευω

    σε αναζητω
    Τουτεστιν υπαρχουν καποιοι τυποι μπλογκ που πατας κατι και ολα τα επομενα σχολια ερχονται στο μαιλ σου, αυτο δεν το βλεπω να το εχεις εσυ

    Για περισσοτερα rikimatal@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. meggie

    Πού βρίσκεσαι εσύ;;; Σε ποιά πόλη δηλαδή...
    Κι ο Βόλος δεν πήγαινε πίσω... Αλλά εμείς είπαμε να πάμε κόντρα στο ρεύμα...Προσπάθησε ξανά... Αργά ή γρήγορα θα βρείς ανταπόκριση... Μην απογοητεύεσαι... Θα βρείς κι άλλους τέτοιους ασθενείς και θα χαίρεστε τη συντροφιά σας κι εσείς. Κάνε εσύ την αρχή για bookcrossing! Θα σε βοηθήσουμε εμείς... Ο Χρήστος ο Σαλάτας δηλαδή που ξέρει τα πάντα για το bookcrossing!!! Δοκίμασε... Christos Salatas στο facebook. Γράψε του εκ μέρους μου!!! Και θα δεις.... μια λεμονιά θ'ανθίσει στην γειτονιά...



    Ρίκη

    Δεν ξέρω πως να το κάνω Ρίκη μου.... Μακάρι να το ήξερα... Θα βοηθούσε κι εμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να αλλαξεις την μορφη του μπλογκ σου τοτε

    Πας επεξεργασια αναρτησεων, σχεδιαση και ακολουθεις κατα γραμμα τις οδηγιες, δεν ειναι δυσκολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρε συ Σπύρο, αυτές δεν είναι μόνο καλές στη συγγραφή!
    μαθαίνω πως είναι και θεογκόμενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σπύρο, όταν δυσκολεύεσαι με τα κρητικά, να ρωτάς εμένα. ;) χιχιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρίκη Ματαλλιωτάκη

    Θα το δοκιμάσω ο άσχετος....


    Ασκαρούλη

    Για ποιές μιλάς;;;;; Η Ρίκη σίγουρα.... Χα χα χα....

    marilia

    Καλώωωωωωως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή