Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Μ(π)αλωμένος γάμος

Αγαπημένοι μου φίλοι....

Ξέρω ότι μοιάζει να σας έχω ξεχάσει αλλά δεν είναι έτσι... Μου λείπετε αφάνταστα. Όμως έτσι όπως κυλά η ζωή μου δεν έχω ευκαιρία να καλλιεργώ αυτό που ξεκίνησα με αυτό το blog. λπίζω πάντα να έρθουν καλύτερες μέρες και να μπορέσω να επιστρέψω δριμύτερος... Όμως ο πολιτισμός παραμένει το καταφύγιό μου. Από τον Αυγουστο ετοιμαζόμαστε με την θεατρική ομάδα που σχηματίσαμε με τον συν-δραπαίκτη  ευΆγγελο Κάβουρα να ανεβάσουμε μια υπέροχη κωμωδία που εκείνος εμπνεύστηκε... Ακολουθεί δελτίο τύπου και φωτό!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Η θεατρική ομάδα ΔραΠαίκτες παρουσιάζει στο Κινηματοθέατρο Αχίλλειο και για 8 παραστάσεις (19, 20, 21, 22 & 26, 27, 28, 29 Ιανουαρίου στις 9.30μμ) με είσοδο ελεύθερη για όλους,  την κωμωδία  «Μ(π)αλωμένος γάμος» του Κάβουρα ευΆγγελου. Ο συγγραφέας μετέγραψε στο σήμερα και σε μια χώρα που χρεοκοπεί τα μονόπρακτα «Αρκούδα» - «Πρόταση Γάμου» του Τσέχοφ και «Μικροαστικοί Γάμοι» του Μπρεχτ φτιάχνοντας μια καινούρια σύγχρονη ιστορία με ενιαία πλοκή. Τραγελαφικές καταστάσεις και μυστήριο ξετυλίγονται μέσα από ήρωες που ζώντας τις αδυναμίες και τα λάθη τους καταλήγουν ακόμη και σε χορό μέχρι τελικής πτώσης. Για να ακολουθήσει η χρεοκοπία και οι αναπόφευκτες αποκαλύψεις. Ο τίτλος μπορεί να θυμίζει Λόρκα, αλλά τούτος ο γάμος δεν έχει αίμα, μόνο μπαλώματα λόγω της οικονομικής κρίσης που πλέον όλοι έχουμε νιώσει έντονα στο πετσί μας, και μαλώματα μεταξύ χαρακτήρων που είναι τραγικοί μες στην κωμικότητά τους και που τελικά τους συναντάς παντού γύρω σου. Αυτή η διασκευή ελευθέρων… ηθών είναι το τρίτο θεατρικό έργο του ευΆγγελου Κάβουρα που ανεβαίνει στο Βόλο (μετά το επιστημονικής φαντασίας θρίλερ «60» και το ιστορικό δράμα για τη λίμνη Κάρλα «Ήταυρος»). Οι «ΔραΠαίκτες» δημιουργήθηκαν το περασμένο καλοκαίρι με όραμα το ελεύθερο και δωρεάν θέατρο για όλους. Με αυτή την παρθενική τους παράσταση επιδιώκουν να μυήσουν το ευρύ κοινό στην κωμική γραφή των μεγάλων δραματουργών Τσέχοφ και Μπρεχτ. Να σημειωθεί ότι ο Τσέχοφ, ο οποίος έμαθε τα πρώτα του γράμματα σε ελληνικό σχολείο, βίωσε την οικονομική πτώχευση του πατέρα του, ενώ ο Μπρεχτ τιμήθηκε για την αντιμιλιταρική του θεατρική πένα με διεθνές βραβείο για την ειρήνη. Το σενάριο και η σκηνοθεσία είναι του ευΆγγελου Κάβουρα, η δραματουργική ανάλυση της Αγγελικής Νικολάου και παίζουν οι: Σόφη Ηλιάδη, Λεωνίδας Αχλαδιώτης, Χρήστος Οικονόμου, Γιάννης Τσιρώνης, Σπύρος Μακρυγιάννης, ευΆγγελος Κάβουρας, Μαρία Μπουρμπούλια, Μάρω Σαμαρά. Χορογραφεί η Σόφη Ηλιάδη, στην κονσόλα η Ελένη Καββαδία, μαγνητοσκοπεί ο Ευστάθιος Καραδημητρίου, φωτογράφηση από το Θάνο Μακρή, μουσικοηχητική επιμέλεια των ευΆγγελου Κάβουρα και Χρήστου Οικονόμου, κομμώσεις-μακιγιάζ του Λεωνίδα Αχλαδιώτη.























10 σχόλια:

  1. Μπράβο Σπυράκο μου!!!
    Το ξέρουμε ότι δεν μας ξεχνάς κι εμείς το ίδιο κάνουμε!!!

    Πολλές, πολλές επιτυχίες με το έργο σας!Μεγάλη διέξοδος όντως!

    Φιλιά πολλά και περιμένουμε εντυπώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπύρο μου πόσο με συγκίνησες!
    Μετά τόσο καιρό πάλι εδώ με μια έκπληξη!

    Καλή επιτυχία!
    Στις διεξόδους σας να βρίσκεται χαρά!

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φτάνει που περνάς καλά Σπυρέτο μου!!!
    Αναμένουμε νεώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό ακριβώς είναι το νόημα της λέξης "δημιουργία".....
    Εύχομαι από καρδιάς Καλή Επιτυχία και, ίσως θα πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε και μια "περιοδιούλα", στην θεατρόφιλη Θεσσαλονίκη!!
    Χρήσιμο για μας τους μακρινούς θα ήταν και ένα βιδεάκι από τις παραστάσεις.
    Και πάλι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόση χαρα μου έδωσε η επανεμφάνισή σου!
    Πολύ καλή και φιλότιμη και αλτρουιστική η προσπάθειά σας στους καιρούς που διανύουμε.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
    Τώρα να ευχηθώ και περιοδεία προς τα δω θάμαι σίγουρα αιθεροβάμων...
    Την αγάπη μας και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία.
    Χαιρομαι πολυ για ολες τις δραστηριοτητες σου και νιωθω περηφανη που σε ξερω εστω διαδικτυακα!

    Φιλια πολλα

    Ομως μη μας ξεχνας, ετσι που και που γραφε μας τα νεα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από μια ΔραΦίλη, δέξουν μια ευχή:
    Μείνε αυτός που είσαι, δείξε αυτό που είσαι, συνέχισε να καλλιεργείς με τον ΔραΒαγγέλη και την ΔραΟμάδα, ότι σπόρους έχουν οι ψυχικές σας αποθήκες και να είστε σίγουροι όλοι σας, πως άρχισαν να φυτρώνουν Δωρεάν και τόσο γρήγορα, άπειρες ΔραΕλπίδες για ένα καλύτερο Αύριο, ΔραΟλων μας!
    Σας ευχαριστώ που φυτέψατε μέσα μου, στο τέλος της χθεσινής μέρας μου, ένα τόσο πολύτιμο σπόρο ελπίδας!
    Μέχρι να φτάσω σπίτι μου, είχε ήδη φυτρώσει!
    Σ'όσους συνάντησα στον δρόμο μου, είπα: "Τρέξ' τε! Όχι, γιατί είναι δωρεάν,μόνο (ακόμα και στο τζάμπα οι Έλληνες είναι υπερήφανοι και ψωροφαντασμένοι), μα εκεί μοιράζουν νόημα, ελπίδες, χαμόγελο και κέφι!"
    Θέλω να γεμίσουν οι δρόμοι γύρω απ' το Αχίλλειον, (γιατί εκεί θέλει στήριγμα -" Η Αχίλλειος πτέρνα"...)από κόσμο που θέλει να δει την παράσταση και να μην χωράνε!
    Θέλω να έρθουν άνθρωποι που έχασαν το χαμόγελο,άδικα, που θέλουν να "χορτάσουν δωρεάν" το μυαλό τους και την ψυχή τους, που ψάχνουν να βρουν τον σπόρο που μοιράζετε εσείς απλόχερα και με πολύ μεράκι, να βγουν απ' την μιζέρια τους και να ξαναελπίσουν!
    Θέλω να σας δω χαρούμενους, δικαιωμένους και ικανοποιημένους ΔΡΑΠΕΤΕΣ, αυτής της ξεπουλημένης εποχής, κι ας με κατηγορήσουν για συνένοχο εγκληματία!
    Θέλω να σας ξαναδώ, να "πιάσω" ότι δεν "έπιασα", μα θα δώσω τη θέση μου σ' αυτή την κυρία που όλο σκέψη σας κοιτά, κι εγώ θα σας ξανάβρω στα ενθύμιά μου!
    Συνεχείστε, παιδιά! Σας έχουμε ανάγκη! Έχουμε πολλά "ακαλλιέργητα χωράφια" γύρω μας κι ο σπόρος θα σας φτάσει!Είναι σίγουρο!

    Ιδρώτας ψυχής στις χούφτες μου,Σπύρο, ισούται μ' Αγιασμό Απάτητου Μοναστηριού...

    Κι όμως, είδα κι εγώ την Λάμψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σπύρο μου, να μη λέω πολλά! Καθυστέρησα εσκεμμένα να τα φέρω, για να έρθει ο κόσμος εκεί!
    Ότι κράτησαν τα μάτια της μηχανής μου, γιατί τα άλλα... είχαν ατέλειωτη κάρτα μνήμης!

    Εδώ είναι "τα κρατούμενα"

    http://kratisa.blogspot.com/search/label/%CE%9C%CE%A0%CE%91%CE%9B%CE%A9%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%9F%CE%A3%20%CE%93%CE%91%CE%9C%CE%9F%CE%A3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερίνα Δεστάπα
    Τι άλλο να πω; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και "ΕΥΓΕ" σε σένα και σε όλη την ομάδα!http://spirogyrismata.blogspot.com/2012/01/blog-post.html?showComment=1327016207498#c4433897549948274785
    Spirogyrismata: Μ(π)αλωμένος γάμος
    spirogyrismata.blogspot.com
    Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Εμφάνιση φιλίας · Παρασκευή στις 1:52 π.μ. ·

    Spiros Makrigiannis Εγώ τώρα τι να πω.... Κατερίνα μου με γέμισες δάκρυα χαράς και συγκίνησης με το "χνάρι" που άφησες στο ιστολόγιό μου... Ξέρω πόσο αληθινή είσαι και πόσο πηγαία αυτά που γράφεις... Γι αυτό τα εκτιμώ σαν διαμάντια!
    Παρασκευή στις 12:31 μ.μ. · Μου αρέσει!

    αμαλία Γκιζά
    Σπύρο, σ' ευχαριστούμε πολύ για τη βραδιά την χθεσινή. Συγχαρητήρια στην ομάδα και σε σένα πρωτίστως. Φιλιά απ' το Βασίλη.
    Μου αρέσει! · · Εμφάνιση φιλίας · Παρασκευή στις 3:53 μ.μ. ·

    Αρέσει στο χρήστη Spiros Makrigiannis.
    Spiros Makrigiannis Με συγκινήτε αφάνταστα και οι δυό σας... Από εσάς αυτά τα λόγια είναι θησαυρός... Ταπεινά ευχαριστώ...
    Παρασκευή στις 7:52 μ.μ. · Μου αρέσει!

    Στα έφερα εδώ, γιατί εσύ δεν προλαβαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι αυτό, για να μην σκορπιέμαστε...

    Τα καλύτερα στη ζωή σου, Σπύρο μου, γιατί τ' αξίζεις! Όλη η ομάδα! Μεγάλη αδυναμία και ο Αρχηγός, αλλά δεν έχει μπλογκ! Κακώς, να του πεις, μαζί με τα ειλικρινά μου "ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ"!

    παρέχεται από

    Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012
    Μ(π)αλωμένος γάμος, τρίτη ημέρα παραστάσεων...
    Αγαπημένοι μου φίλοι....
    ...μετά την πρεμιέρα και την δεύτερη ημέρα με πάνω από 150 άτομα την κάθε μιά, τα νέα ταξίδεψαν γοργά και σήμερα μια και Σάββατο με σχετικά καλό καιρό έγινετο αδιαχώρητο... Μέχρι και στα σκαλάκια και όρθιοι... Η αίθουσα σείονταν από τα γέλια... Φοβερή εμπειρία και ευτυχώς θα την ζήσω για άλλες 5 ημέρες... Πόσο θα ήθελα να γινόταν κάποιοι από εσάς να ήταν εδώ... Σας αγαπώ πάντα.

    Υ.Γ. Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω πρόβλημα να μπω στα σχόλια να γράψω, να σας απαντήσω... Απλά τα βλέπω από τον πίνακα ελέγχου... Δεν καταλαβαίνω αλλά μάλλον έχει πρόβλημα το Blog μου ή κάκιασε ο Blogger μαζί μου!
    Αναρτήθηκε από Drmakspy στις 12:01 π.μ. 1 έβγαλαν σπυράκια
    Ετικέτες Πολιτισμός, Συνέβει

    ΑπάντησηΔιαγραφή